Alla inlägg den 7 november 2008

Av Znövit - 7 november 2008 16:06


Hm, igår tog jag en något starkare sömnmedecin jag har för att slippa ta så många, vilket var en riktigt dum idé. När jag väl vaknade hade måde mobilklockan och monsterväckarklockan stått och ringt i en halvtimme! Jag vaknade lixom inte ens av monstret!

Och jag kunde knappt resa mej upp, fick nästan krypa till andra sidan rummet för att stänga av den.

Sen gick jag och la mej igen för kände ju att jag verkligen inte skulle kunna ta mej till skolan. Sen vaknade jag klockan tre nästa gång.

Så det tänker jag verkligen inte göra om! Min kropp är inte van vid mediciner längre.


Jaja, var nyss ute och rökte. -->Ute<-- och rökte.

Och det är redan mörkt :o

Väldigt mysigt är det ju, men shit vad fort det går!


Hoppas det blir en trvlig kväll iallfall, ska gå på krogen med Tobias och Tuva och säkerligen några fler! :)


Nu ska jag tända ljus och lägga mej och läsa Alkemisten, boken jag fick av Peter!

Av Znövit - 7 november 2008 00:14


Idag klippte Matilda mitt hår. Det blev... snett.

Och lite ojämt och lite hackigt.

Men det kunde vara värre och de slitna topparna är iallfall borta!

Thanx Matilda!



Du kan dissa mej hur mycket du vill men jag tänker inte dissa dej ändå.

Ibland kan Timmy vara bra gullig. Särskillt med en massa dreggel.

HAHAHA! <3 x'D


 Känner mej tjock och uppsvullen idag, har ätit helt sjuukt mycket bläh >.<

Så imorgon blir det träna utavbarafan :)


Bra dag! Igen :D

Hade kul på staden med guysen <3 Saknat Jonas, vi är inte precis lika tajta as we used to, men jag älskar han ändå <3


Just nu känner jag mej lite.. Förvirrad? Kanske.

Mjo, förvirrad.

Men bra mår jag och nu ska jag göra mej redo för sova, godnatt sötnosar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards