Alla inlägg den 3 november 2008

Av Znövit - 3 november 2008 22:28


Hm, talade med lillebrors kopis Fegg på msn nyss.

Tycker så jävla synd om honom, han har det fan inte lätt stackarn!

Vet att han är något av en "busunge" men hurfan var inte jag på min tid lixom.

Vill inte dra upp hela hans historia i min blogg precis, det är ju hans ensak, men jag lider verkligen med honom och förstår verkligen att han mår dåligt =/


Av Znövit - 3 november 2008 21:40


Ahaha, redan mör i hela kroppen efter dagens träningspass med Matilda!

Gick asbra och var jättekul, länge sen jag hade sällskap när jag tränar :)

Kände mej dock inte sådär ascool när Matilda hade dubbelt så tungt än mej på nästan alla maskiner haha xD


Imorgon ska jag fan till skolan.


Efter att jag tränat gick jag till ica och köpte färdiggrilald kuckling istället för pizzan jag tänkt käka, kände mej duktig då.

Sen åt jag, duschade och bäddade ner mej i sängen för att slökolla på TV hela kvällen.


Sen fick jag ett sms från Peter, han frågade om jag ville ta en fika, så det var bara att hoppa upp igen och kasta på sej kläder och mascara igen haha!


Trevligt att fika med Peter iaf, tycker om att umgås med honom, han är sjysst :)

Han i personalen som gav mej boken ni vet?

Skall läsa den snart, måste ta mej i kragen och läsa dendär jävla boken vi måste läsa i skolan först bara bah >.<

Den är asdålig. Högläsaren heter den.


Ikväll tänker jag ta sömpiller innan jag går och lägger mej, för jag klarar itne av att inte kunna sova längre.

Skit, jag hatar att ta sömnpiller >.<


Aja, NU ska jag bädda ner mej och kika på film iaf! Hoppas alla haft en bra dag :)

Av Znövit - 3 november 2008 15:34


Ingen skola idag, fansjävlapissskit.

Imorn, imorn så jävlar.

Känner mej fett taskig mot JOhanna, nu får hon skriva engelskaarbetet själv >.<

Imorgon.

Vet inte vad som hände idag, det gick bara inte att komma upp. Hm.

Imorn ställer jag monstret, så jävlar kommer jag upp iaf.


Nu ska jag äta äckliga nudlar och sen åka och träna, med Matilda! :D phett kul!

Efter det ska jag träffa min kontaktperson, suck.


Yheyhe. När jag kommer hem ska jag städa!

Av Znövit - 3 november 2008 00:47


Gud vad jag hatar när jag inte kan sova, om jag inte lyckas på en timme så ger jag upp. Men nu är klockan lixom inte ens ett, ska jag vara vaken natten igenom så kommer jag vara cepe trött! Men jag blir ännu tröttare av att sova lite, dillema >.<


Jag måste iallfall göra mej trött först, så nu ska jag kika på film loch röka INNE.

Som vanligt.

Men jag gick faktiskt UT och rökte en gång idag, hahA! Duktiga jävla mej.

Rätt bitter just nu.


Någon frågade vart jag går på yoga :)

Idag var vi på Friskis och Svettis på kvarnvädersgatan, heter det så? o.O

Där är det pass varje tisdag klockan 20.30 och söndag 15.00 och det kostar 75 kronor om man inte har kort.

Nästa söndag är det nån prova-på-yoga i Noorby (?) klockan.. 10.00 (?) som är gratis iaf, kolla upp et om du är intresserad!


 Te och film för mej,tjohej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards