Alla inlägg den 13 november 2008

Av Znövit - 13 november 2008 09:21


Nu sitter jag i skolan.

Och ska skriva ett arbete om kroppen och typ ben och muskel och sånt skit.

Jag hatar rörelse, det är tråkigaste och värdelösaste kursen ever?

Och Johanna är inte ens här, hur ska jag kunna plugga utan min tjockiiis?

Hrrm, jag blir alltid på dåligt humör av plugga.


Tror jag struntar i det här nu iallafall, det ska inte vara inlämnat förns på onsdag så jag kanske kan görat med Johanna när honblivit frisk, så slipper hon göra det själv.


Aja, sjukt pigg just nu haha!


Word, I'm out.

Av Znövit - 13 november 2008 05:43


Yeah, klockan är kvartisex på morgonen och jag skall snaart gå till bussen och åka och träna.

Stort plus med torsdag mornarna är att jag blir klar lite tidigare och hinner möta och Jasse på stora torget en stund innan bussen går <3

Och varje gång vi ses där på torsdagar sitter jag och försöker trycka i mej en banan men försöker givmilt dela med mej av den efter halva för det är så jävla äckligt.


Aja, bättre humör igen. Just nu känns det aspepp.

Men fan vad jobbigt det är just nu, med alla upp och ner gångar.

Det går väl över, jag kämpar på ändå!

Just nu mår jag bra iallafall.


Yeah, idag blir det först träna, sen skola, sen möta upp farmor på stan för hon ska sy nya soffkuddar till mej så vi ska kolla på tyyg! :D Och sen fika med Mauri :)

Sen hem och städa >.<


Tror jag fått typ tvångstankar eller nått angående att städa, det måste vara rent jämt och hela tiden, kommer jag hem til stökig lägenhet får jag ångest >.<


Aja, gå till bussen nu, kisses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards