Alla inlägg den 4 november 2008

Av Znövit - 4 november 2008 20:49


Got to love it <3


PHEW! Totalt jävla proppmätt, ätit hur mycket som hellst haha ! Men gott vare, kyckling och ris lixom <3


Kom upp till skolan idag trotts enbart två timmars sömn, sömnmedecinhelvetet funka ju förfan inte!

Tror jag ska ta en extra ikväll och hoppas på att det gör värkan.


Sen var jag hos psykologen, gick väldigt bra idag faktiskt, gick in på rätt feta grejer, pillade lite mest, det är sånt som jag verkligen har jätte svårt att tala om.

Precis innan jag skulle gå så sa hon att hon "iakttagit" att jag var lugnare idag än vanligt, jag talade inte lika fort och ironiserade inte mej själv lika mycket som jag brukar och hon tycktes se att jag faktiskt blir berörd när jag berättar.

Blev mycket uppmuntrad av det faktiskt, det känns som att jag gör någon form av framsteg iallfall! Även om det går långsamt.


Sen träffade jag Mauri, vi fikade på Hugos, sen gled vi runt på måfå i stan och kollade i några affärer och talade och flummade typ, mycket trevligt faktiskt.

Och kul, har inte umgåtts med honom på jätte länge ju! :)


Igår ringde ILa mej förresten, mitt ex, och sa att hon träffat min mamma och att min mamma givit henne ett skolfoto på mej haha! Fett pisnamt, är asful på skolfotot!

Blev jätte glad av att hon ringde, vi talar så himla sällan och jag blir verkligen jätte glad av henne! Saknar henne som fan nu!



I just wish you weren't my friend

Then i could hurt you in the end.

Hur dåliga Slipknot än blivit så går det inte att hålla sej ifrån att små onanera av Coreys röst <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards