Alla inlägg den 10 november 2008

Av Znövit - 10 november 2008 21:21


Plötsligt känner jag mej ensam igen och ångesten börjar trycka i bröstet.

Fandå, jag orkar inte dethär nu, allt har ju varit fucking perfekt senaste veckorna >.<

Jag hatar att vara såhär.

Jag hatar att inte fatta vad som händer.

Jag hatar att känna mej ensam.

Jag hatar förvirringen.


Kanske bara just nu.

Kanske går över.

Imorgon ska jag till psykologen.

För typ första gången ever så ser jag faktiskt fram emot det,

hon förstår mej inte, hon kan inte ge mej svar eller ta bort det som gör ont, men hon kan åtminstonde lyssna.


Jag vill inte vara ensam.

Inte just nu.

Av Znövit - 10 november 2008 10:19


Asbra morgon trotts ytterst få timmars sömn, tror inte att jag lyckades sova i två hela timmar ens.

Men jag gick upp, på bra humör, lyckades trycka i mej en halv knäckemacka och oboy, och när jag gick ut för att gå till bussen så är det bääästa vädret ever!

Det kändes nästan vår ju förfan, blev på aasbra humör då! Sen träffade jag Tuggad på storatorget och han beklagade sej över att han hade ont i tummarna efter en hel helgs tvspelande, suuck haha!


Nu har det dock hunnit bli lite småmulet men jag är ändå på bra humör :)

Fast TjockisJohanna är inte här, vi tycks gå om varandra haha, ena dagen är jag borta och andra dagen är hon borta lixom, och vi måste bli klara med engelska arbetet för vi ska redovisa på onsdag.

Men det ska nog bli bra!


Efter skola blir det träna med Matilda peppt!

Sen koma hem till en städad lägenhet haha ;D

I love it.


Nu ska jag gå och låna dendäringa boken, Påtänd <3

Sen sätta mej i ett  hörn och läsa för nästa lektion  börjar inte förns om två timmar >.<

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards