Alla inlägg den 20 november 2008

Av Znövit - 20 november 2008 21:00


Haft en mycketmycket bra dag!


Bara en lektion i skolan på torsadagar nu, great! Svenska.

Fick tillbaks några svenska uppgifter jag gjort och fick konstruktiv (heter det så?) kritik från läraren. Vilket jag tar som något positivt, alltid kul att få veta vad man är bra på och vad man kan bättra sej på, jag tycker ju om att skriva!


Sen tänkte jag träna och åka hem och laga mat med Malin det aset lurade ner mej på stan och bjöd mej på donken istället haha, så jag har syndat idag oxå jävlaskit. Tuggad kom oxå ner på stan.

Gick och pantade in en gammal förlovningsring åt Malin oxå, man måste vara över arton för att få göra det.


Sen åkte jag hem och småstädade lite, blir mer och mer less på min lägenhet nu, har sett likadant ut hela tiden, försöker göra små förändringar men det ser ändå lika tråkigt ut.

Och min stackars farmor har ju som sagt slagit i huvudet så hon kan inte sy upp allt hon skulle ordna åt mej, men det är väl klart som fan jag väntar tills hon mår bättre.


Hon ringde mej förövrigt igår och berättade att hon mår bättre och att minnet börjar komma tillbaks och hon känner sej lite friskare nu, skönt att höra! Klart att jag fortfarande är lite orolig men det är ändå skönt att veta att hon är på bättringsvägen.


Aja, sen hämtade jag ut paketet med mina nya kläder tillsammans med Peter. Jag tycker så mycket om Peter! Egentligen har jag inte råd att hämta ut paketet förns nästa vecka, men han sa att det är klart som fan att dom litar på mej, oxå skönt att höra, att man får det förtroendet.

Jag får ju ett visst antal pengar att köpa kläder för i veckan.


Sen blev jag plötsligt sjukt sugen på öl och drog till GF och skrek ÖÖÖÖÖÖL i allas ansiktet och var allmänt dryg tills jag fick som jag ville, Tobias, Micke och Gräll följde med och drack lite öl.

 Tänkte gå till VIP först för det är det billigast men sen kom vi på att vi fan inte varit på Troja sen jag fyllde arton så vi drog dit för nostalgins skull och det var mycket trevligt!


Haha, var btw en bratsnubbe som började ragga på mej utanför toaletten och frågade om han fick bjuda på middag, vilket århundrade lever han i lixom, ofta man bjuder på middag? Och ofta man börjar ragga på någon utanför toaletten?


Yeah, så nu är jag hemma iallafall, och med handen på hjärtat lite smått påverkad av ölen och väldigt trött.

Men fett med glad!

Och känner mej inte lika hemskt ful som jag gjort senate månaden, nya kläder piggar alltid upp lixom! Älskar mina nya kläder <3


Haha långt inlägg igen! Funderar på att gå och lägga mej redan nu men det känns tråkigt och ensamt efter att Mauri sovit här så mycket senate veckan. Men nog ska jag klara av att sova själv!

Kika lite på TV iallafall och dricka vatten så jag inte får nån jävla baksmälla i skolan imorn.


Peace out homedagws! <3

Av Znövit - 20 november 2008 14:04


Dagen har bestått av så himla många dofter! Vet inte om det verkligen är så att allt helt plötsligt luktar starkare eller om det är  för att jag tänker på det bara.

Har tillochmed skrivit ner de jag lagt mest märke till på min mobil:


Först luktade det vinter när jag kom ut ur porten, en doft som är svår att beskriva men som jag tror dom flesta vet vad det är jag menar när jag säger snö/kyla?


Sen på bussen från stan till skolan satte det en tjej mittemot mej som luktade minttuggumi, helt sjukt mycket minttuggumi! Luktade väldigt fräscht såklart men det var nästan så jag fick ont i huvudet.


Senare steg det på en ung kille på bussen som hade en parfym på sej som luktade jäätte gott! Han var finnig och hade lockigt hår och hade en jättefin jacka på sej och luktade god parfym. Jag tyckte om honom.


Senare efter skolan gick jag in på pressbyrån med Malin och där luktade det nybakade kanelbullar, jag är ingen bullmänniska men när det luktar sådär gott och mysigt så blir man bra sugen!


Vi gick senare in på Myrornas med Tuggad, och där luktade det rent och skurmedel, det tyckte jag om. Blandat med tantdofterna från alla tantkläder dom säljer där.


Längst gågatan sålde dom brännda mandlar som man såklart inte kan undgå att känna doften av, det luktar så himla gott! Och varje gång jag känner doften så måste jag ta ett smakprov, men kommer på varje gång att jag faktiskt inte tycker om det.


Andra doftupplevelser har varit rök, shampoo, avgaser, damm och mycket mer.


Haha yeahy, ett lngt inlägg om alla dagens doftupplevelser, ni har allt suttit och hoppats på att jag ska skriva något om det eller hur? Haha!

 Nu sa jag ringa personal och tjata om att få hämta ut mitt paket med kläder som ligger på posten!


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards