Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Znövit - 2 januari 2009 19:03


Jag har drömt att jag flyttar rätt mycket senaste tiden.

kanse för att jag verkligen vill flytta, till större lägenhet.

Eller ptja, storleken på lägenheten har jag egentligen inget emot men jag vill verkligen ha ett kök, har bara kokvrå här.


Inatt drömde jag att jag flyttade tillbaks till min barndomslägenhet i Bro,

Det var skumt.


Och du var där.

Jag visste det så fort jag klev innanför dörren, att du var där.

Du låg i rummet som en gång var min mors.

Du andades. Du levde.

Jag låg bredvid dej, du strök mej över håret och log.

Du levde.


Jag tänker på dej fortfarande.

Det är snart sju år sen.

Sju år.

Jag var så liten. Du var så snäll.

Fast ibland hatade jag dej, för att du brydde dej om mej.

Tror jag har en tendens att göra så, stöta bort folk som bryr sej om mej.

Antagligen för att jag inte förstår. Att de vill mitt bästa.

Att de tycker om mej.


Jag undrar vem du hade varit idag.

Undrar om jag tänkt på dej om du var vid liv, på om vi hade haft nån kontakt efter att jag flyttade.

Jag tror vi hade haft det. Du var så exhalterad över flytten.

Så himla glad för min skull. Trotts att jag hatade att behöva flytta.

"Ta den här chansen nu" sa du.

Det gjorde jag inte.


Tänk att du var där.

Att du levde. Att du log.

Det kändes så verkligt.

Jag saknar dej.


Peace out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards