Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Znövit - 7 januari 2009 18:52


Bjuder på bild på nya håret idag, är sjukt nöjd med det!

Gillar att det blivit lockigt typ.


Varit på stan med Mauri idag, köpte ett grått linne, gick till banken och spärrade mitt kort och tog ett nytt (skitfult) leggfoto.

Sen åkte vi till boländerna ett tag.


Har blivit massa nya busslinjer nu vilket är till min fördel, nu kan jag ta bussen nästan från mej direkt till skolan, så jag slipper byta inne i stan och brottas med femtio andra ungdommar som ska till skolan, perfect!


Och ptja, nu sitter jag här och njuter av en powerking, har inte druckit powerking på aaslänge, mums <3

Och har på mej det nya linnet som jag micrade lite så det är varmt och mysigt.

Micra kläder is the shiet! Särskillt underkläder, fatta att ta på sej ett par nya, varma trosor! Även om värmen bara håller i sej en knapp minut så är det så värt det.


Mår inte så bra idag.

Känner mej sjukt nere och lessen och självhatisk för allt just nu.

Jag vill verkligen flytta, till ny lägenhet. Hade inte bangat på ny stad oxå just nu. Bara skita i allt tråk och ansvar i Uppsala.

All ensamhet i Uppsala.

Hur kan man vara ensam i en så stor stad?


Fick nyss veta att mina nya töjstavar är skickade hem till mej hurray!

Det enda jag kan göra som förändring i vardagen just nu är att förändra mej själv.

Men hur kul är det att förändras när inte världen gör det med en?

Varför ska jag bli en ny person i samma stad?

Varför ska jag överhuvudtaget bry mej om att 'jobba med mej själv' när jag tycks vara den enda som gör det?


Nä nu blir jag för emo.

Det är jobbigt när man inte har någon att tala med om det.

Funderar på att sätta mej i soffan och kolla på TV och gråta ett tag nu.

Det skulle vara skönt.

Synd bara att jag är så dålig på gråta.


Peace out homedawgs.

Av Znövit - 7 januari 2009 00:18


Yeah, var och såg Twilight på bio med kontaktperson idag.

Den var åkej.


Innan det träffade jag Rispaketet, gick och fikade på HUgos och sen åkte hem till mej en stund, det var träävligt, vi ses inte så ofta lixom.


Just nu är jag inte på överdrivet bra humör, vilket jag inte varit på sen jag kom hem efter filmen.

Vet inte, känner mej fett nere och hatar mej själv extremt mycket.


Och jag är verkligen så sjukt less på mitt patetiskt tråkiga liv och om det inte händer något stort och radikalt snart, eller sker nån form av frändring så kommer jag inte palla mer.


Bah, jag hatar mitt liv.


Peace out homedawgs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards