Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Znövit - 4 januari 2009 19:15


Jag ska prova kycklingdiet. Bara äta grillad kyckling i en vecka haahaha xD

Nä inte bara men mycket kyckling. Jag älskar kyckling.


Någon som har bra tips på smådieter som gör att man tappar asmycket vikt? (A)


Borde komma igång med tränandet igen. Har ingen motivation eller lust just nu, fårse hur det blir när skolan börjar.


Asrolig kväll igår, lilla Martin fyllde arton så det var massa folk ute, Williams.

En såndär kväll som jag älskar på Williams, lagom mycket folk, inte så mycket att man inte kan sitta, alla är glada och man hinner ha många roliga konversationer.

Bästa kvällen på länge!


Min lägenhet är jättefin just nu, stadat asmycket så allt ligger på plats. Förutom några glas och nån tallrik som jag skall ställa mej och diska.

Snart.


Jag har sån sjuuk ångest över mitt hår, jag vill fan inte se ut såhäär >.<

Imorn kommer Carro antagligen hit och flätar dreads på mej, förhoppningsvis kommer Matilda hit oxå så hon kan lära sej så jag kan uttnytja henne lite då och då ;D


När jag haft de blonda dreadsen en stund igen så´färgaar jag om skiten, jag passar fan inte i blont.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards