Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Znövit - 11 januari 2009 15:50


Nu är jag glad igen heehe, köpte skorna och en ny tshirt, skeeta gald.


Suttit och funderat över mina humörssvängingar lite, tycker verkligen att dom är helt sjukt jobbiga =/


Men ändå kommit fram till att det gått frammåt helt sjukt mycket.

Förut kunde jag verkligen inte kontrollera mej, var jag nere var jag tvungen att agera desktruktivt och typ skära mej eller bråka med maten, eller åtminstonde slita och riva lite på huden, göra nånting som gjorde ont.


När jag hat bradagar (som faktiskt nästan är jobbigare än dom dåliga) så har jag verkligen klättrat på väggarna och kan inteitta still, måste ha någon i närheten somjag kan reta gallfeber på och kunnat vara vaken i flera dagar.


Nu har jag nånstans ändå lärt mej att kontrollera det lite och agerar inte utåt lika mycket.

Skriver av mej gör jag väl och gråter eller hoppar runt lite, men det är på en helt annan nivå.

Och det känns skönt att kunna tänka att jag ändå gör framsteg.


Nu borde jag verkligen hugga in på dendär boken men jag vill verkligen inte >.<

Först ska jag nog äta.


Peace out homedawgs!


Av Znövit - 11 januari 2009 13:17


Seeg. >.<

Dock inte bakis, hurray!


Hade asroligt igår iallafall!

Linus kom hit och hängde ett tag sen drog vi till Basement med Mauri.

Det var skön stämning, åkejmusik, småroligt att dansa, goda drinkar, ah, det var helt åkej!


Och nu är jag sådär lite extra  kär i Mauri <3


Snart skall jag orka bege mej ner på stan och köpa mina skoor <3

Åh dom är så fina!

Haha fan jag och Linus satt och kollade igenom hela internet efter en bildjävel på dom igår med det fanns tamigfan inte!

Så jag får ta en med kameran när jag köpt dom.


Måste ringa Peter.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards