Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Znövit - 14 januari 2009 23:49


Nu skall jag alldeles snart försöka sova, kände bara för att skriva litegrann först.


Idag har varit en bra dag, kännt mej glad och bra till mods hela dagen och jag hoppas på att få göra det även imorgon.

Jag kämpar mot bättre tider, men ibland måste man få känna något som piggar upp en eller någon form av förändring för att orka fortsätta kämpa.


Läste klart boken idag, precis i tid, imorn skall den redovisas.

Fick även veta idag att jag har en stor hemtenta att skriva till Kultur och idé historian tills på torsdag.

Jag hatar Kultur och idé historia. Värdelösaste ämnet.


Känner jag mej rätt så kommer jag sitta hela tisdagen och månadgen och skriva den.

Jag jobbar bäst när jag är har bråttom haha !

För de som inte vet så är jag en väldigt stressad människa, har alltid bråttom och gör i princip allt jag gör väldigt fort.


Därför är min lägenhet alltid mer städad när det är skola än på helgerna, för jag städar alltid på morgonen när jag har bråttom till bussen haha!

Men jag funkar lixom bäst då.


Jag funderade lite nu när jag nyss duschade på att jag skriver ju väldigt personligt här i bloggen, men har ändå endel läsare vilket självklart är kul, tänk att folk vill läsa om all min vardagsdramatik lixom!


Men tänkte iaf att det skulle vara sjysst att få lite kritik av er läsare.

Vad ni kanske tycker jag kan bättra på för att det ska bli roligare att läsa eller om jag borde göra mer av något eller något i den stilen, ah ni fattar.

Så kom gärna med kritik, ni kan kommentera anonymt om ni tycker att det känns skämmigt att komma med klagomål! Klagomålen uppslattas lika mycket som eventuella creds! :)


Sen om ni undrar över något som jag kanske är dålig på skriva om, vad som hellst, kanske om min vardag eller skolan eller min uppväxt eller, ptja, piercingar, hår, lägenheten.

Så fråga gärna så skall jag svara så gott och ärligt jag kan!

Ni kan fortfarande vara anonyma om det känns pinigt eller så ;)


Nu blev det här lite längre än jag trodde haha, dags att sova!


Peace out homedawgs <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards