Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Znövit - 22 januari 2009 21:35


Det vore fel att säga att jag älskar dej

För det gör jag inte

Jag önskar jag gjorde, men jag kan inte

 Men jag klarar ändå inte av tanken på att du skulle försvinna

Så förihelvete

Dö inte

Dö för fan inte


Vi behöver dej

Det vet du

Du har klarat dej länge

Du klarar dej nu oxå, åkej?

Se för fan till att klara dej nu oxå

För jag vet fan inte vad jag ska ta mej till annars


Lev.

Lev för fan.

Du kan ju förihelvete inte gå och dö.

Av Znövit - 22 januari 2009 17:29


Snart ska jag dra och sjunga i kör med Peter hahaha!

AAAHAHAHHAHAHHAHAHA!!!

Fett gay. Jag gillart inte ens, med Peter tjadade så mycket, han är aspepp men tyckere är pinsamt att gå själv så jag bah jaajaaa jag kan väl hänga på rå, åh.

Typ.


Inatt sov jag verkligen som en kung!

Eller  nej, BÄTTRE än en kung! Som.. USAs president! Då sover man mäktigt.

Fast ptja, hade jag varit dendäringa Obama så hade jag nog inte sovit så bra ändå, med vetskapen om hela universums förväntningar på en.

Eller ja, hela jordens iallafall.

Om det nu finns aliens så vet dom nog inte om att Obama finns ens, så dom lär ju inte bry sej.

Jaja, poängen är iallafall att jag sovit helt sjuukt bra.


Helt värt att hålla sej vaken en natt för att kunna sova nästa ;)


Igår var Matilda här och vi kikde på första Harry Potter filmen!

Måste erkänna att jag fick lite ångest när jag insåg hur extremt kär jag varit i den lilla verisionen av Ron.

Ja, jag är väl fortfarande kär i honom litegrann, fast då i den lite äldre verisionen.

Guud vad liten han vaar!

Fucking peddo Znövit.


Och idag har Puffäm varit här, vi drack te och spelade Skipp-bo, som jag förövrigt är kung på. Eller nej, bättre än en kung. Som...

Åkej jag ska inte överdriva.

Det var iallafall nedrans trevligt att ha henne här, lyssna på noastalgimusik och snacka minnen, och vinna Skipp-bo.

Jaja, hon vann faktiskt oxå. En gång.

och jag, en gång. Höööhöö.


Nu ska jag trycka i mej lite sallad innan Peter kommer och hämtar mej.


Någon sa förresten att min skitcoola halsan var fint, tackar! :D


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards