Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Znövit - 20 januari 2009 18:05


Gott folk, nu är det såhär va, att någon som jag verkligen inte vill ska läsa min blogg, numer har väldigt lätt att få tagi länken och läsa den.

Nu tycker ni kanske att det låter lite dumt att jag inte tänkt å förut att vemsomhellst kan läsa den, men jag trodde då aldrig att denna person skulle få tag på internet överhuvudtaget.


Så, för att göra det svårare för denna person att läsa min blogg så kommer jag numer ta bort länkar från msn och bdb, vilket kanske kommer göra det svårare för endel att läsa den.


Därför rekomenderar jag er som läser min blogg genom dessa länkar att skaffa www.bloglovin.com och adda mej där eller att helt enkelt komma ihåg adressen hit.


Jag är så nojjig att jag tillochmed funderar på att ta bort denna helt och skaffa en ny som folk får fråga om istället =/

Fårse hur jag gör.


Har iaf varit hos psykologen idag, flöt inte på så bra som det brukar då jag bara kännde mej stressad och orolig över något och hade svårt att koncentrera mej, vilekt min psykolog även påpekade. Hm.


Aja, nu skall jag iaf göra mej iordning för att åka och träna ännu en gång. Gode gud låt mej slippa.

Höhö, nejrå, dethär blir bra.

Sen efter träningen äre ju yoga och det är rätt mysigt iaf.


Peace out homadawgs!

Av Znövit - 20 januari 2009 14:45


Idag vill jag göra reklam för denna pärla: http://www.ettklickforskogen.se/

Där jag tycker att alla kan klicka in sej och 'klicka för skogen'. Det är hundra procent gratis, det enda ni behöver göra är att klicka på vänster knappen två gånger och sen har ni räddad fem kvadrat decimeter skog.

Ni kan gå in och klicka en gång om dagen, tänk så mycket skog som räddas om alla klickade en enda jävla gång om dagen, lixom.

Eller är ni för snåla för att vänsterklicka lite huuh?

Do it! Klick! Klicketiklick! For me, do it do it do it!


Yeah, jag var dålig idag med och gick inte till skola.

Grejen är lite att jag sovit helt sjukt dåligt senaste två nätterna.

Måste försöka vända tillbaks dygnsrytmen på något vis tror jag.

Mauri var och petade på mej och försökte med våld ta på mej byxorna i morse höhö, men efter att jag lekt ynklig ett tag så gav han upp.

Han är bra söt han, Mauri <3   GULLUNGE!


Aja, bättre lycka imorn hoppas jag!

HELVETES JÄVLA SKIT imorn ska ju helvetesarbetet om Barocken lämnas in! Ojojoj, jag tror att jag nyss fick influensa *hosta lite* jo, och 40 graders feber, kan nog defenitivt inte gå till skolan imorgon.

Absolut inte.

>.<


Jag drömde btw något skitcollt inatt! Eller ja, nu mitt på dagen.

Minns dock inte vad det var, men jävligt coolt var det.

Aascoolt.


Nu sk jag göra mej iordning och åka till psykologen, önska mej lycka till!


Peace put homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards