Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Znövit - 13 januari 2009 19:31


Fick massa ny musik av Matilda igår, YEAH!

Springer runt och dansar.

Hoppar lite nu oxå.

Svårt att sitta still lixom!


Yeah, idag var jag hos psykologe och det var så jävla skönt.

Hon sa att alla mina gråtattacker jag har just nu är bra för mej.

Att jag behöver få gråta ut allt, typ.

När jag sa att jag blir frustrerad över att jag inte förstår varför så sa hon att det gör jag visste, det är ju fan inte konstigt att det blir jobbigt när jag måste gå igenom precis allt som hänt mej för att gå vidare.


Och det finns väl nån sanning bakom det kanske.

För det är mycket det jag pysslar med nu, verkligen försöker gå igenom allt traumatiskt som hänt, för att nånstans få 'bort' det.

Kunna släppa några av alla tusen psykiska spärrar jag har.


Jag hatar att jag blivit så påverkad över allt som hännt.

Fast det är ju inte så konstigt egentligen, men jobbigt att jag ofta känner mej isolerad på grund av mina känslor.


Och inte är det egentligen så konstigt att jag känner mej extra övergiven och ensam när jag gråter hela tiden.

Det är ju då man gärna vill ha någon i närheten som kan hålla om och trösta.


Jag hoppas iallafall på en ljusare framtid och fortsätter att kämpa mej frammåt, med det är inte alls lätt och ingen snabb process precis, det har jag ju sannerligen märkt.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards