Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Znövit - 9 januari 2009 15:45


Baah, måste läsa en bok tills på TORSDAG, fick veta det igår så det var bara att springa och låna en idag.

Måste vara en bok om typ medeltiden eller ah, som är för längesen, typ.

Brännmärkt heter boken jag bestämt mej för att läsa, hoppas den är asbra sådär så man inte kan sluta läsa, är inte ens pepp på läsa just nu lixom.

Hm.


Bara för att säga det ännu en gång oxå så är jag så sjuukt nöjd med mitt hår just nu!

Jag känner mej värsta flickig i det, inte allt för ofta jag gör det så att säga.

Iiihihihi. *lålter flickig*


Fredag fredag, undrar om det händer något idag.

Inte sådär aspepp.

Som vanligt.


Basement imorn iaf, hoppas det blir lika kul som förra gången.

Och att söndagen inte blir lika jobbig som förra gången, heh.


Lagt in massa bra musik på min mobil så jag kan lyssna på DVDn, är så dåligt ljud på datan.

Så nu spelar jag som fan och kan inte sitta still och sjunger för glatta livet, heeyaah!


Snart ska jag träffa Peter.


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 9 januari 2009 07:37


Här sitter jag och dricker min morgonsmootie som aldrig smakat bättre.

Infrskaffade mej en sil igårkväll för att kunna sila ut alla små psickar som blir i smootien av bären, dom är jobbiga och sätter sej mellan tänderna och uh.

Men, nu har jag stått och silat ut dom och ooohmyy vad god smootien blev!


Hade trevligt igår, Linus kom hit och vi satt och talade om allt mellan himmel och jord, började kolla på nån fucked up film som kukade sej vid slutet så det inte gick att kolla, sjukt irriterande.

 Vi kanske går och lånaren på biblioteket idag så vi kan kika på hur den slutade.


 Pepp på skola, dock inte första lektionen som är klädsömnad, herregud vad jag hatar att sy kläder GNH!


Aja, nu skall jag hoppa och pussa på Mauri och se till så att han går upp, budeen går faktiskt om mindre än en halvtimme!


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards