Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Znövit - 18 januari 2009 21:35


En såndär typisk jätte söndagig söndag.


Bjuder på bild på mej och Mauri från i fredags.

Först hängde vi på Williama vilket var sit trevligt och det avr massa snella människor där, sedan vidare till Terassen där folk spelade biljard.

Då jag själv föredrar att slippa spela så roade jag mej istället med att ta kort på allas rumpor.

Det var kul.


Lördagen var seg, träffade upp Gräll en stund och tog en öl innan jag åt mat och åkte hem.

Det var förövrigt första gågnen på flera veckor som jag åt kebab. Wow.


Imorn blire träna igen, jävlaskit heeh.

Inte träant på cepelänge, vill inte ens träna egentligen men tänker görat ändå. Skall träna emd Matilda, antagligen så kommer jag bara palla träna en gång i veckan tillsammans med henne.

Fårse om jag får tillbaks motivationen snart.


Borde sitta och plugga till Kultur och Idé historian men gnnh det är så tråkigt >.<

Vem fan bryr sej om fula tavlor från barocken lixom, blah.


Aja, först skall jag kika efter något att äta.

Typ macka. har ju faktiskt lyxat till det lite och införskaffat ost hallelulja!

Så nedrans gott!


Justjävklar, skrev ju fan inlägget bara för att göra lite reklam egentligen, så går jag och glömmer bort det helt, go Znövit!

Näe, tänkte bara tipsa alla som läser många bloggar om www.bloglovin.com , där kan man lätt hålla sej uppdaterad om när folk skriver nya inlägg i sin blogg så man slipper gå in och kika på samma blogg fem gånger om dagen.

Extra jobbigt blir det ju om man läser många bloggar, lixom.

Så ja, bloggläsare, här är eran räddning!


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards