Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Znövit - 12 januari 2009 17:00


Känslomässigt vrak.

Vet inte hur mågna gågner jag sagt det, men jag orkar inte mer.

Jag är bara så sjukt trött på att må dåligt.

Så sjukt trött på allt som gör ont.

Men jag vet inte hur jag ska bära mej åt för att få det att kännas bättre.


Jag vill ha logiken.

En förklaring till vad som händer med mej.

Jag bryter ihop hela tiden, fick hålla andan halva bussresan hem nydligen för att inte börja gråta där, det hade varit riktigt illa.

Gråta på bussen.

Vad är det för trams.


Ska bli så jävla skönt att träffa psykologen imorn.

Jag vill ha ett slut på dethär nu, jag vill må bra.

Jag har varit såhär way för länge nu.

Way för länge.


 Snart kommer Matilda hit iallafall, det är najs.

Får se om Mauri dyker upp ikväll oxå.


Nu ska jag plocka lite, ser ut som fan här.


Peace out homedawgs.

Av Znövit - 12 januari 2009 00:57


Asså HAHAHAHAHAHAHAAAAA jag kan inte andas xD

Nyss låg och böla som en liten unge och tänkte att jag kanske blev på bättre humör om jag satte mej vid datorn.

Det blev jag.

Gilmo hade uppdaterat sin dagbok med denhär underbara msn konversationen <3


[Sara] säger (00:24):
Vem?
Minna säger (00:25):
minna såg dej på helgon
[Sara] säger (00:25):
Aah. Vad är du för en då?
Minna säger (00:26):
ja bor i skellefte å jag gillar musik å dansa du då
[Sara] säger (00:26):
Hur gammal? o.O
Minna säger (00:27):
snart 14
[Sara] säger (00:29):
Heh, det .. Var inte mycket.  
(<3)
Minna säger (00:30):
hm.. vill du inte snacka nu :(
[Sara] säger (00:34):
Alltså, inget emot dig, men jag har något emot den yngre generationen.
Eller vänta, jag tar tillbaka det jag skrev först, jag har någonting emot dig. Och alla andra.
Du är född 1995, om jag inte misstar mig?
Sorry sugar, you’re out of my league.

Åh så underbart :')


Johan gör mej glad oxå, vi sitter och planerar dagen då vi skall parta i mitt utomordentligt stora badrum

Det lär inträffa i slutet av månaden yeahy!

Vi har ju ente setts sen kulturnatt för böveln.

Och det var bara en jättesnabbis.


Första teaterlektionen sen innan jullovet imorn, fyfan vad skönt!

Älskar fan teaterlektionerna :)

På tisdag skall jag träffa psykologen igen sen innan jul oxå, det ska bli så skönt så det finns inte! Finns så himla mycket jag måste få ur mej nu så det är helt sjukt.


Senaste dagarna har varit så konstiga.

Det känns som att jag har gråten i halsen verkligen hela tiden och ständigt måste blinka hårt och ta djupt andetag för att inte börja gråta helt utan anledning.

I ärlighetens namn så känner jag mej verkligen totalt värdelös just nu.

Hm.


Men åh, bara för det så börjar jag böla igen.

Jag orkar inte.


Idag ringde Matilda och grattade mej för mitt VG, eventuella MVG och frågade om jag ville ha hängakväll med henne imorn, bev fett glad! :)

Jag gillar våra hängakvällar och det var ett tag sen vi hade en sådan nu.


Och jag behöver så många hängakvällar som möjligt just nu.


Nu tror jag att jag skall lägga mej och fortsätta läsa dendär jäkla boken, som faktiskt var rätt bra!

Och märkt att den går sjukt lätt att läsa så dethär ska nog gå finemang.

Skulle kännas rätt fail om jag kommer efter i svenskan nu när jag för första gången _inte_ gör det.


Först ska jag läsa igenom Gilmos diss en gång till så jag slutar böla.


Peace out homedawgs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards