Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Znövit - 19 januari 2009 21:56


Jepp. Nu äre gjort.

Träningen.

Avklarad.


Och nope, jag blev _inte_ mer pepp när jag kom dit, snarare tvärtom.

Vi övervägde att skita helt i det och åka hem till mej och käka pizza istället.

Det gjorde vi dock inte, vi var duktiga och tränade.

Jag höll på dö, typ, och just nu känner jag att jag aldrig vill träna igen i hela mitt liv. Typ.


Matilda vill att jag ska hänga med och träna imorn igen, och sedan yoga efter träningen.

Det känns opeppt, må jag säga, men fårse om jag lyckas släpa mej dit ändå. Funderar på saken.


Klippte nyss av mina naglar och det känns å jääävla cepe att skriva på tangentbordet utan dom! Fucking handikapp, bläh.

Hoppas de växer ut fort igen.

Den längsta gick nämligen av så det såg mest cepe ut så ah. Tog bort dem. Helt enkelt.


Massa grejer som händer denhär veckan, känns sjysst att ha något att göra. Är jag hemma får jag för mycket tid övers till att tycka synd om mej själv typ, och jag pallar inte det just nu. Att springa bort från problemen vet vi ju alla funkar helt galant.


Psykolog imorn iaf, känns bra. Mitt humör denhär veckan har inte varit lika extremt som det har varit senaste tiden och det känns skönt.

men sen är det ju oxå så att jag gjrot allt för att inte tänka på't. Typ.


Aja nu ska jag. Göra något annat än skriva här.

Boorde plugga meeen.. Näeh.


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 19 januari 2009 16:10


Jag är så dålig.

Vaknade för en timme sen yeahy.

Ingen skola för mej vill säga, gnnh >.<

KukZnövit.


Skall iaf åka och träna alldeles snart, trotts att jag egentligen verkligen inte vill.

Kanske känns bättre när jag väl är där.

Om det inte var för Matilda så hade jag aldrig åkt dit.


Sen tänker jag köpa prylar för att kunna gör kycklingsallad och tokstäda, pepp!


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards