Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Znövit - 27 januari 2009 07:30


Skrev ett inlägg för nån timme sen men det blev så grötigt att jag tog bort det.

Så skriver ett nytt nu.


Ännu en vaken natt, i syftet att faktiskt kunna ta mej iväg till skolan.

Och för att kunna få sova riktigt ordentligt kommande natt.

Det är så jävla värt att vara vaken för att kunna sova ut en enda jävla natt!


Mauri ligger bakom mej och sover.

Somnade nyss, han har varit här och vaken med mej inatt gullungen.

Jag tycker om honom.


Fikade med Carro igår, det var rätt najs. Vi ses inte överdrivet ofta.

Hon fyller förresten år idag. Hennes lillebror Philip oxå.

Grattis till dem!


På kvällen igår kom Peter och en annan ur personalen hit och jag var tvungen att lämna urinprov.

Kändes jävla jobbigt. Rätt fail lixom.

Inte behövt lämna på flera månader, ingen som ens nämnt det och jag såg det som ett förtroendehetstecken, men tydligen icke.

Jag hatar urinprov.
Det är så jävla förnderande och man känner sej så liten.


Nu är det dags för att göra sej iordning och röra sej mot bussen.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards