Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Znövit - 8 januari 2009 12:53


Jag är så bra. Jag är så duktig. Jag är så bäst.

För jag har VG.

I svenska.

*dansa segerdans*


Haha är fett glad idag :D (till skillnad från igår heh)

Hade samtal med Svenska läraren och fick sjuukt mycket beröm och hon sa att jag ligger på solklart VG, och att jag säkerligen kommer kunna plugga upp till MVG innan kursen är slut.

Jag ligger inte ens efter!

Alltså, gott folk, detta är stort, det är  FÖRSTA gången i HELA mitt liv som jag inte ligger efter i ett ämne!

Åh, jag är så stolt :')


Hon sa oxå något i stil med "det är nästan så man längtar tills du lämnar in dina uppgifter för det är så kul att läsa dom" haha!

Det enda jag behöber träna på är att inte vara allt för personlig i formella situationer eller något i den stilen, och jag är duktig på att skriva 'talspråk'.


Jag är så stolt.


Jane var söt idag och sa "Du fattar varför du är så omtyckt va? Det är för att du är så störd!"

Det var oxå kul att få höra :)


Ja, som ni märker så är jag på sjukt mycket bättre humör idag än vad jag var igår.

Fan skönt att skolan började idag!


Om ett tag kommer Linus till Uppsala oxå och då ska vi hänga.


Funderar på att gå till ica och köpa grejer och göra en egen kycklingsallad.

Undrar dock vilken dressing man bör ha till, jag gillar ju vitlök men är rätt kräsen så man vet ju inte om det är en god eller äcklig vitlöks dressing man köper.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards