Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Znövit - 15 januari 2009 22:43

















Mitt nya asfräcka bling ;)

Så himla cute!


Någon tyckte att jag la upp för lite bilder så det skall jag försöka bättra mej på! Tänker lixom inte på det när jag bara skriver av mej :P


Någon annan sa något om att jag ofta nämner min pojkvän men inte berättat så mycket om honom, och så frågade denna någon hur vi träffades höhö ;)

Ptja, vi träffades på fest hos en gemensam kompis för lite över ett år sedan typ. Sen blev vi ett litet crew som började hänga lite, sen börja vi ha lite sex och några månader efter att jag fått lägenheten i Uppsala blev vi tillsammans första gången, typ.

Inte världens coolaste lovestory precis, rätt odramatiskt.


Sen ptja, gjorde vi slut på slutet av sommaren och nu blivit tillsammans igen.

Och ja, som ni redan vet så heter han Mauri. Och hm, jaa vet ente vad man ska berätta som är intressant :P  han är iaf 25 och jobbar med barn på en skola.

Han är snel och är bäst på att göra mej glad.

Och jag tycker om honom satan.


Bjuder på en gaybild bara för att ;)

(jag är sådär lagom het lixx, men Mauri är versta söt iaf ooh)










Dagen har varit bra, inte fått gråtattack och sprungit in på toaletten och gömmt mej idag heller wooho!

Och fått creds från svenskaläraren igen, ibland känner man sej bra duktig.

Sitter och skriver recension nu som skall vara klar till nästa vecka, yeahy!


Efter skola åkte jag hem till Mauri ett tag, hör och häpna det häder då inte allt för ofta.

När jag satt på busshållsplatsen och vätnade på bussen påväg hem så satt jag och tittade ut på hur snöflingorna sakta virvlade runt i luften och sedan landade mjukt på marken och kände mej sådär lagom filosofisk och just då kändes allt bara helt bra.

Värsta najs.


Nu ska jag fortsätta plugga.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards