Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Znövit - 5 januari 2009 15:35


Nuu är snart drädsen i flätade igen, så himlans skönt!

Dock har dom gått och blviit lockiga av nån anledning o.O
Misstänker att dom "drog iuop sej" på något vis när jag värmde om dom.


Carro är duktig och jobbar flitigt!

Och det är himla mysigt när någon för en gångs skull håller på med mitt hår heeh.


Fortfarande inte hittat mitt bankkort, sjukt irriterande.


Ikväll blir det hem till Joel? Får se om jag pallar.

Hänger med Carro dit iallfall, kvällen skulle i så fall bjuda på brädspel, singstar, dansmatta och guitar hero, yeey!


Idag saknar jag faktiskt Blekinge lite, var faktiskt himla kul där ibland och jag är sjukt trött på tråkiga jävla Uppsala och vill ut på äventyr!

Över en månad kvar till Close-yp kryssningen vi tänkt åka på, om vi nu ens kommer åka, det är lite krångel verkar det som hm.


Jaja, nu skall jag sociala på Carro som sitter och flätar för kung och fosterland!


Peace out homedawgs!

Av Znövit - 5 januari 2009 11:11


HelvetesjävlaSKITbankkort är totalt jävla kukborta och det har det varit sen i lördags FAN vad sur jag är just nu >.<

Som tur är har jag ett annat konto och jag har fört över pengar från mitt konto som jag tappat bort kortet till, till det gamla, så jag kan fortfarande handla men ändå, SJUKT irriterande att kortet är borta >.<


Fanfanfanfan!


Aja, lika bra att få tummen ur arslet nu och gå och skaffa mej ett nytt kort och nytt leg som det står Znövit på.

Anledningen till att jag inte gjort det ännu är för att jag vill ha snyggt hår på legfotot heeh, jävla ego.


Men nu kommer ju Carro när som hellst och kirrar det, lika bra att gå och ta ett foto imorn och springa förbi skatteverket och be om personuppgifter och skit.


Undrar om jag borde spärra mitt konto?

Kan man spärra bara kortet och fortfarande använda internetbank då?

Vill ju kunna föra över mina pengar..

Hm, får fundera.

Näe, nu ska jag göra ett stort glas oboy och vänta på Carro som dyker upp när som hellst.


Peace out homedawgs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards