Direktlänk till inlägg 3 november 2008

.Ont

Av Znövit - 3 november 2008 21:40


Ahaha, redan mör i hela kroppen efter dagens träningspass med Matilda!

Gick asbra och var jättekul, länge sen jag hade sällskap när jag tränar :)

Kände mej dock inte sådär ascool när Matilda hade dubbelt så tungt än mej på nästan alla maskiner haha xD


Imorgon ska jag fan till skolan.


Efter att jag tränat gick jag till ica och köpte färdiggrilald kuckling istället för pizzan jag tänkt käka, kände mej duktig då.

Sen åt jag, duschade och bäddade ner mej i sängen för att slökolla på TV hela kvällen.


Sen fick jag ett sms från Peter, han frågade om jag ville ta en fika, så det var bara att hoppa upp igen och kasta på sej kläder och mascara igen haha!


Trevligt att fika med Peter iaf, tycker om att umgås med honom, han är sjysst :)

Han i personalen som gav mej boken ni vet?

Skall läsa den snart, måste ta mej i kragen och läsa dendär jävla boken vi måste läsa i skolan först bara bah >.<

Den är asdålig. Högläsaren heter den.


Ikväll tänker jag ta sömpiller innan jag går och lägger mej, för jag klarar itne av att inte kunna sova längre.

Skit, jag hatar att ta sömnpiller >.<


Aja, NU ska jag bädda ner mej och kika på film iaf! Hoppas alla haft en bra dag :)

 
 
Anna

Anna

4 november 2008 11:14

Gnhh, visst är det jobbigt när man måste läsa böcker, typ i skolan, som man tycker är jättedåliga? >_< BLÄ!

http://kalejdo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards