Direktlänk till inlägg 11 november 2008

.Finnsisjön

Av Znövit - 11 november 2008 22:16


Skulle ha varit på kvartsamtal i skolan klockan kvartitre idag, min lärare ringde tioitre och frågade var jag var x)

Jag låg och sov, heh.

Vi ska tala imorn istället.

Sen träffade jag min psykolog, vilket var skönt!

Känns så himla bra just nu och det känns som att jag lixom börjar arbeta med mej själv på ritkigt nu, beatrbeta jobbiga saker och sådär.

Som jag sagt tidigare, det går sakta men säkert.


Sen träffade jag Micke på stan, vi drog till GF, där befann sej Jossan och Andis, senare dök även Jack och Mauri upp.

Trevligt, vi spelade kort och shits, jag är BÄST på finnsisjön!

Visste ni förresten att det faktiskt BETYDER finns-i-sjön?

HAHAHA jag är retarded och har aldrig tänkt på det förut xD

Good for me typ, heeh.


Talade med Timmy för en liten stund sen oxå, och typ "breakade", tycker att det känns bättre att göra det innan man går och blir kär eller nått, för det skulle ändå itne kunna bli något mellan oss med tanke på avståndet och sådär.

Vi ska inte vara osams iallafall för jag tycker ju ändå om pojken :)




-Tror du att jag är bipolär?

-Ja, det tror jag.

-Varför?

-Det vet du själv, du är smart.

-Men jag vill inte ha diagnos. Jag vill inte vara sjuk.

-Du behöver ingen diagnos, om du bara accepterar det för dej själv så kommer allt bli lättare och du kommer kunna förstå saker som händer med dej själv bätte, som jag sa, du är smart. Det handlar inte om att vara "sjuk", du kommer inte bli en annan människa bara för att du accepterar att du faktiskt är manodepressiv, tvärtom, du kommer ha lättare för att vara dej själv.

 
 
Ingen bild

Mauri

12 november 2008 01:10

Värsta oväntat att träffa mig på genomfarten, va? ;P
Den där psykologen kanske sa nåt smart där... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards