Direktlänk till inlägg 19 november 2008

.Trailern

Av Znövit - 19 november 2008 18:42


Ahahha trailern till vår produktion på teatern är ute på youtube nu, den är så bra x) jag älskar den!

Men det kanske är för att jag är så inne i den nu haha :P


Aja, dålig dag, låg böjd över toalettstolen och kräktes i ca en halvtimme i morse, skitdrygt >.< gick och la mej igen och ringde och sjukskrev mej.

Matilda ringde och väckte mej halvfyra, fick panik och var tvungen att skynda mej som fan till ARTen.

Nu mår jag småilla och känner mej jättehängig.


Lägenheten är skitstökig och öcklig men jag orkar seriöst inte städa nu.

Det får väl se ut som skit tills imorn.

Borde ha städat redan igår...


Aja, ska kleta in en hårimpackning i håret nu, mitt stackars stackars hår är mer slitet än någonsin just nu.


Peace out homedawgs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards