Direktlänk till inlägg 20 november 2008

.Dofter

Av Znövit - 20 november 2008 14:04


Dagen har bestått av så himla många dofter! Vet inte om det verkligen är så att allt helt plötsligt luktar starkare eller om det är  för att jag tänker på det bara.

Har tillochmed skrivit ner de jag lagt mest märke till på min mobil:


Först luktade det vinter när jag kom ut ur porten, en doft som är svår att beskriva men som jag tror dom flesta vet vad det är jag menar när jag säger snö/kyla?


Sen på bussen från stan till skolan satte det en tjej mittemot mej som luktade minttuggumi, helt sjukt mycket minttuggumi! Luktade väldigt fräscht såklart men det var nästan så jag fick ont i huvudet.


Senare steg det på en ung kille på bussen som hade en parfym på sej som luktade jäätte gott! Han var finnig och hade lockigt hår och hade en jättefin jacka på sej och luktade god parfym. Jag tyckte om honom.


Senare efter skolan gick jag in på pressbyrån med Malin och där luktade det nybakade kanelbullar, jag är ingen bullmänniska men när det luktar sådär gott och mysigt så blir man bra sugen!


Vi gick senare in på Myrornas med Tuggad, och där luktade det rent och skurmedel, det tyckte jag om. Blandat med tantdofterna från alla tantkläder dom säljer där.


Längst gågatan sålde dom brännda mandlar som man såklart inte kan undgå att känna doften av, det luktar så himla gott! Och varje gång jag känner doften så måste jag ta ett smakprov, men kommer på varje gång att jag faktiskt inte tycker om det.


Andra doftupplevelser har varit rök, shampoo, avgaser, damm och mycket mer.


Haha yeahy, ett lngt inlägg om alla dagens doftupplevelser, ni har allt suttit och hoppats på att jag ska skriva något om det eller hur? Haha!

 Nu sa jag ringa personal och tjata om att få hämta ut mitt paket med kläder som ligger på posten!


Peace out homedawgs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards