Direktlänk till inlägg 20 november 2008

.Troja

Av Znövit - 20 november 2008 21:00


Haft en mycketmycket bra dag!


Bara en lektion i skolan på torsadagar nu, great! Svenska.

Fick tillbaks några svenska uppgifter jag gjort och fick konstruktiv (heter det så?) kritik från läraren. Vilket jag tar som något positivt, alltid kul att få veta vad man är bra på och vad man kan bättra sej på, jag tycker ju om att skriva!


Sen tänkte jag träna och åka hem och laga mat med Malin det aset lurade ner mej på stan och bjöd mej på donken istället haha, så jag har syndat idag oxå jävlaskit. Tuggad kom oxå ner på stan.

Gick och pantade in en gammal förlovningsring åt Malin oxå, man måste vara över arton för att få göra det.


Sen åkte jag hem och småstädade lite, blir mer och mer less på min lägenhet nu, har sett likadant ut hela tiden, försöker göra små förändringar men det ser ändå lika tråkigt ut.

Och min stackars farmor har ju som sagt slagit i huvudet så hon kan inte sy upp allt hon skulle ordna åt mej, men det är väl klart som fan jag väntar tills hon mår bättre.


Hon ringde mej förövrigt igår och berättade att hon mår bättre och att minnet börjar komma tillbaks och hon känner sej lite friskare nu, skönt att höra! Klart att jag fortfarande är lite orolig men det är ändå skönt att veta att hon är på bättringsvägen.


Aja, sen hämtade jag ut paketet med mina nya kläder tillsammans med Peter. Jag tycker så mycket om Peter! Egentligen har jag inte råd att hämta ut paketet förns nästa vecka, men han sa att det är klart som fan att dom litar på mej, oxå skönt att höra, att man får det förtroendet.

Jag får ju ett visst antal pengar att köpa kläder för i veckan.


Sen blev jag plötsligt sjukt sugen på öl och drog till GF och skrek ÖÖÖÖÖÖL i allas ansiktet och var allmänt dryg tills jag fick som jag ville, Tobias, Micke och Gräll följde med och drack lite öl.

 Tänkte gå till VIP först för det är det billigast men sen kom vi på att vi fan inte varit på Troja sen jag fyllde arton så vi drog dit för nostalgins skull och det var mycket trevligt!


Haha, var btw en bratsnubbe som började ragga på mej utanför toaletten och frågade om han fick bjuda på middag, vilket århundrade lever han i lixom, ofta man bjuder på middag? Och ofta man börjar ragga på någon utanför toaletten?


Yeah, så nu är jag hemma iallafall, och med handen på hjärtat lite smått påverkad av ölen och väldigt trött.

Men fett med glad!

Och känner mej inte lika hemskt ful som jag gjort senate månaden, nya kläder piggar alltid upp lixom! Älskar mina nya kläder <3


Haha långt inlägg igen! Funderar på att gå och lägga mej redan nu men det känns tråkigt och ensamt efter att Mauri sovit här så mycket senate veckan. Men nog ska jag klara av att sova själv!

Kika lite på TV iallafall och dricka vatten så jag inte får nån jävla baksmälla i skolan imorn.


Peace out homedagws! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards