Direktlänk till inlägg 22 november 2008

.Znöbög

Av Znövit - 22 november 2008 18:30


Jag vet att du tycker om hur jag skriver.

Så nu skriver jag lite till dej.


Jag älskar hur du alltid lyckas få mej att känna mej finast i världen, tillochmed när jag är som allra fulast.

Hur du uppmuntrar mej i allt jag gör och får mej att känna att jag är bra på något.

När du överröser mej med fina ord som jag tänker spara i föralltid och aldrig kommer tröttna på någonsin.

Det betyder mycket för mej.

Du betyder mycker för mej.

 Vet att det kanske börjar bli lite tjatigt nu, men jag kan inte sluta säga att jag tycker om dej.

Jag tycker så sjukt mycket om dej. Sjuktsjuktjukt mycket.


Och Znövit gooes bög ahaha!

Jag tycker om Mauri. Mycket.

Han gick nyss härifrån.

Vi har haft lökdag med pizza och TV och mys.


Fast först var jag tvungen att gå upp tidigt för att vara på öppet hus i skolan vilket faktiskt var jättekul! Kul att få leka lite och se hur duktiga alla är.


Snart ner på staden och fika med Jonas, sen träffa Mauri och Fracisco på stan och åka på nån beach party? Korridorsfest, känns inte sådär aspeppt för jag har absolut inget att dricka och vägrar folle.

Bättre än att sitta hemma iallafall.


Igår var oxå kul, trotts att vi var på People och jag var biggest biotch ever och asfittig och dryg aahahaha. Man har väl sina dagar då man är extra bitter.

Sen drog vi till Williams en stund oxå, blivit mycket Williams senaste veckorna? Det är mys där.


Nu packa ihop prylar och gå till buss.


Peace out homedawgs!

 
 
Ingen bild

Mawdi

25 november 2008 00:52

Abow! Du får tjata hur mycket du vill för jag tänker fortsätta tjata om hur mycket jag tycker om dig. Och efter det här tänker jag bara släppa taget om mitt kläm på dig när du går på toa, om ens då... ;)
För jag är så romantiskt...
Jag uppskattar jättemycket att du skrev det här och jag blev t.o.m rörd. (bögigt rörd)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards