Direktlänk till inlägg 27 november 2008

.Blååwnd

Av Znövit - 27 november 2008 22:23


Yeah, fick  mina nya dreads igår och Jossan hjälpte mej att fläta in dom idag!

Det är blont, kort, tunnt, väldigt neutralt och det trivs jag bra med.

Pallar inte springa runt och leka alternativ längre, mainstream-wigger trivs jag alldeles utmärkt med.

Blir dock sjukt less på folk som klagar på att jag kör mainstream, jag får väl se ut hurfan jag vill?

Pussys.


Aja, haft en bra dag. Ledig så fick sova länge! Sen GF och kirra håret, sen åt jag Kinamat med Peter.

Nu är jag hemma och färgat mina ögonbryn som ser ut som fan just nu haha >.<

Väntas på Mauri som skall komma hit och sova med mej <3


Shiet, en vecka kvar till DasBoot. Och jag är inte ett dugg pepp!

Eller, klart det ska bli kul men jag är inte värsta WOOOOAAAHW-FAAAN-VAD-KUUUL-SUPA-SKALLEN-I-SMÅBITAAAAR-pepp lixom.

Aja, får se vad som händer när jag är där.


Jag skall önska mej presentkort på IKEA av pappa i julklapp, fyfan vad äckligt vuxet det känns aahahha, men jag vill ha nya grejser till lägenheten och behöver verkligen en ny säng och en ny matta.

Tror jag och Mauri ska åka till IKEA och flumma typ nästa vecka haha, jag älskar IKEA <3


Var på Etage igår haaha.. Jag hade trotts omständigheter rätt kul faktiskt x)


Aja. Nu ska jag. Röka. Eller nått.


Peace out homedawgs!

 
 
MatildaV

MatildaV

29 november 2008 01:44

wooh jag älskar också ikeeeaa :D
JAg kan va typ 3:e (5:e hjulet o hänga med :D hehe :p

http://vadlitam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards