Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

.Blånd

Av Znövit - 7 januari 2009 18:52


Bjuder på bild på nya håret idag, är sjukt nöjd med det!

Gillar att det blivit lockigt typ.


Varit på stan med Mauri idag, köpte ett grått linne, gick till banken och spärrade mitt kort och tog ett nytt (skitfult) leggfoto.

Sen åkte vi till boländerna ett tag.


Har blivit massa nya busslinjer nu vilket är till min fördel, nu kan jag ta bussen nästan från mej direkt till skolan, så jag slipper byta inne i stan och brottas med femtio andra ungdommar som ska till skolan, perfect!


Och ptja, nu sitter jag här och njuter av en powerking, har inte druckit powerking på aaslänge, mums <3

Och har på mej det nya linnet som jag micrade lite så det är varmt och mysigt.

Micra kläder is the shiet! Särskillt underkläder, fatta att ta på sej ett par nya, varma trosor! Även om värmen bara håller i sej en knapp minut så är det så värt det.


Mår inte så bra idag.

Känner mej sjukt nere och lessen och självhatisk för allt just nu.

Jag vill verkligen flytta, till ny lägenhet. Hade inte bangat på ny stad oxå just nu. Bara skita i allt tråk och ansvar i Uppsala.

All ensamhet i Uppsala.

Hur kan man vara ensam i en så stor stad?


Fick nyss veta att mina nya töjstavar är skickade hem till mej hurray!

Det enda jag kan göra som förändring i vardagen just nu är att förändra mej själv.

Men hur kul är det att förändras när inte världen gör det med en?

Varför ska jag bli en ny person i samma stad?

Varför ska jag överhuvudtaget bry mej om att 'jobba med mej själv' när jag tycks vara den enda som gör det?


Nä nu blir jag för emo.

Det är jobbigt när man inte har någon att tala med om det.

Funderar på att sätta mej i soffan och kolla på TV och gråta ett tag nu.

Det skulle vara skönt.

Synd bara att jag är så dålig på gråta.


Peace out homedawgs.

 
 
Ingen bild

Jasse

7 januari 2009 21:19

hahah! smart att köra kläderna i micron.. synd att mamma kastade ut våran :/

 
MatildaV

MatildaV

7 januari 2009 23:05

Åååh! jag ska också börja micra mina underkläder :D ...
men eeehm tänk ifall de börjar brinna :/

"ps" jag hoppas att du vet att du alltid kan snacka med mig :)

http://Vadlitam.blogg.se

 
Ingen bild

L

7 januari 2009 23:07

min första tjej som bodde i england (i know...) hennes brorsa åkte mycket motorcyckel och han micrade alltid sina kalsonger när det var vinter så att han skulle slippa frysa kuken av sig när han satt på den kalla dynan på MCn.

Ohw my Gawhd i made acomment!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards