Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

.Frågor

Av Znövit - 21 januari 2009 07:12


Nu sitter jag här, med en kaffemugg på min högra sida och askfatet på den andra, och väntar på att klockan ska gå så det blir dags att röra sej till skolan.


Inatt har jag sovit precis ingenting, min plan var att vara vaken inatt så att jag är så pass trött att jag utan svårigheter totaldäckar någotsånär i tid ikväll, så jag åtminstoonde får _en_ natts ordentlig sömn och slipper vara död i skolan.

Fårse hur det går.


Så, istället för att sova så har jag roat mej med att leka 20 frågor med Mauri och Matilda.

Eller ja, det var snarare tusen frågor plus att man fick lite ledtrådar, i nödfall även google.

Först kände jag mej som värsta kungen, men efter att ha blivit totalt ägd av Matilda ett par gånger så förstod jag att så var inte fallat.


Hittade denna underbara länk i en killes blogg igårkväll: http://en.akinator.com/#

Jag tröttnar aldrig på att spela den!

Det är 20 frågor med datan, helt sjukt vad ofta den har rätt!


Jag har cepe ont i min mage just nu, antgligen efter tusen och åter tusen tals koppar kaffe. Nästan så jag vant mej vid den vidriga smaken nu.

Jag har inte ens socker hemma, försökt söta till det med honung men det smakar nästan ännu värre.


Aja, jag önskar er alla en god morgon och hoppas ni får en alldeles förträfligt bra dag! Och glöm inte att klicka för skogen! Har en länk lite längre  ned på höger sida här --->


Peace out homedawgs!

 
 
andrea

andrea

21 januari 2009 19:00

aah, man blir ju typ beroende av den där länken!

http://andicandi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.Ny

Av Znövit - 15 februari 2009 19:24

  NU har jag äntligen min nya blogg uppe! Så, ingen idé att ni fortsätter läsa denna då den inte kommer uppdateras längre.   www.znovitzliv.bloggagratis.se ...

.Ny

Av Znövit - 12 februari 2009 00:35

  Från och med imorgon (förhoppningsvis) så kommer jag ha en ny blogg! Fortfarande på bloggagratis, skriver adressen när den är klar.   Anledningen till detta är för att jag vill kunna länka till min blogg, men som tidigare nämnts så är det EN perso...

Av Znövit - 10 februari 2009 23:41

  Nu har jag tagit en jäävla propavan för att sova, i fucking hate it >.< HELVETE om jag inte kommer upp imorn nu. Men jag måste fan få sova =/   Dagens lättnad går verkligen inte att beskriva med ord så jag tänker inte ens försöka. Så jävla s...

Av Znövit - 9 februari 2009 00:00

  Yoyoyo. Idag sov jag länge. Ännu en gång vaknade jag upp ensam för att Mauri var tvungen att dra imorse. Bleh.   Funderat mycket i helgen, har varit hemma sedan i fredags kväll och inte gjort nånting typ. Funderat på mej själv. På hur jag är. På hu...

Av Znövit - 7 februari 2009 17:02

  Riktigt dålig morgon. Riktigt riktigt riktigt dålig morgon. Vaknade av att Mauri ringde mej. RINGDE mej. Jag blev helt förstörd när jag insåg att jag var ensam i sängen, hade totalt glömt bort att han var tvungen att dra imorse. Inte ett bra sätt a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards